fredag 31 juli 2009

090731


Mitt älskade sovrum. Kommer inte vara där på ett år. Man blir mer och mer sentimental för var dag som går. Undrar vad familjen gör av detta rummet medan jag är borta? Antagligen kommer mamma flitigt använda mina kläder som finns kvar (då vi har samma storlek) och Lina snor säkert mitt smink men annars vet jag inte. Kanske Erik och Lina fightas om det för att få det till sitt sovrum?

Om en vecka befinner jag mig där. Huanamej...
Packningen är i full gång = det råder kaos i rummet och det är kläder på HELA golvet.
Mamma och jag tog en heldag på stan. Efter en god lunch på Zorbas och några tusenlappar fattigare begav vi oss hem. Jag fick med mig två par skor, en bh, en sport bh, trosor, enpyjamas, en tunn morgonrock, en berlock till mitt Pandora armband, samt en massa presenter (till värdfamiljen) hem . Sen började eländet - att packa. På 23 kilo ska jag få ner mitt liv. Önska mig lycka till.

7 dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar