torsdag 23 juli 2009

Uppdatering

Nu ligger jag lite efter här så tänkte uppdatera. Det har hänt mycket de senaste dagarna så jag får börja bakifrån. Jag har fortfarande inte riktigt förstått mig på hur man lägger upp bilderna, varför ska det vara så komplicerat? :P

Fredag 17 juli

Dagen spenderades på Öland tillsammans med Sofie. Hon körde oss över till Färjestaden där vi solade och badade på Talludden. Det stora problemet kom när vi skulle parkera. En husvagnsjävel skulle backa så när Sofie äntligen lyckats parkera efter många försök fick vi köra ut igen och parkera vid hamnen. En mysig dag för övrigt, som alltid med henne :)





Kvällen fortsatte hos Sofie med tjejerna som var jag, Ellinor, Nicole, Emma, Amanda, Matilda, Sophia och Fannie. Vi förfestade inför Emmas första utekväll som 18-åring. Mycket trevligt var det! Sedan drog jag och Amanda (de omyndiga) vidare till Sara medan resten av tjejerna åkte in till stan. Det var ett himla krångel med bussarna. Jag och Amanda är ingen bra kombination med bussar. Vi åkte åt fel håll och fick gå av 20 m efter. I Smedby hade vi aldrig varit innan. Men vi kom tillslut fram till hennes hus efter ren chansing av vägen.










Lördag - Måndag


Dessa dagar spenderades i Skåne. Vi kom fram på kvällen, åt middag hos Barbro tillsammans med hon och farfar. Man har lärt sig att hålla igen under dagen för man går alltid hem proppmätt efter henne. På söndagen åkte vi ner på en antikmarknad (farfars största intresse). Mamma slog till på två vaser. Efter 10 mintuter kände jag att jag ville hem men sedan fick jag ge det en chans och det var rätt okej. På måndagen åkte vi över till Köpenhamn en sväng. Vi spenderade timmarna på Ströget där vi åt lunch och fönstershoppade. På kvällen åt vi på det nyöppnade shoppingcentret Entré i Malmö.


Köpenhamn




På Entré

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar