tisdag 14 juli 2009

Thisismika

Jaha så här satt man halva kvällen och brainstormade. Det där med att komma på bloggnamn är inte lätt alltså. Det brukar sluta som det gjorde på både Lunarstorm och Bilddagboken, nåt tråkigt och fantasilöst som miiika eller nåt i den stilen. Ett undantag gjordes dock när jag skapade min msn i typ sexan minipop_. Yey. Ja då sitter man här 6 år senare med samma msn, för lat för att byta. Jag tyckte förstås det var lite sött. Jag var nämligen kortast i klassen tillsammans med Tuija fram till åttan. Vi blev kallade för minipops båda två och Micke och Martin gick glatt runt och sjöng minipop minipop oh la la la la la.

Hur som helst, när jag då suttit och funderat på ett namn frågade jag min kära bror Erik i sista utväg. "this is mika"? ...Jo varför inte? Bra kille det där.

Denna bloggen är då tänkt att handla om mitt liv i USA. Jag ska bo i Michigan hos en värdfamilj, gå i high school och uppleva
mitt livs bästa år som det brukar sägas.

25 days remaining...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar