måndag 19 oktober 2009

Swedish party!








































Har haft en UNDERBAR helg! I fredags åkte jag, Nora och Alice (Nora är utbytesstudent från Sverige som går på min skola och Alice har svensk mamma och amerikansk pappa och har flyttat hit) till IKEA för att köpa lite ingredienser till våran svenska fest. Det kändes som att komma hem igen när vi åkte till IKEA! Och det bästa av allt- VI HITTADE MARABOU <3>

Dagen efter på lördagen kom svenskarna över vid 1-tiden. Vi förberedde mat och bakade hela dagen! Riktigt kul var det! Även om tjejerna gjorde det mesta av jobbet ;) Vid halv sju tiden kom alla vänner jag bjudit in, både amerikanare och en del utbytesstudenter. Den svenska maten uppskattades och sedan dansade vi resten av kvällen vilket var sjukt kul! Det roligaste var när vi dansade till Cha cha slide! :) Har ni hört den? Tycker i alla fall att alla här är så himla trevliga och öppna! Trivs så himla bra bland människorna här.

I söndags åkte vi till ett ställe för att köpa pumpor som vi senare ska dekorera och skära. Sedan åkte vi till kyrkan (har inte varit där på jättelänge...) och på kvällen åkte vi till en bio där det kostar EN DOLLAR att se på film. Vi såg the Hangover som alla snackat om och den var verkligen sjukt rolig!!

Imorgon (onsdag) ska jag, Ned, Danielle och Sam se JAY Z :D Så himla grymt ska det bli!! Mer om det kommer jag berätta efter konserten, lovar att ta en massa bilder!

Nu ska jag för en gång skull gå lägga mig tidigt! Har varit död i skolan de senaste dagarna.

Godnatt på er <3


1 kommentar:

  1. Åhh! Som National Night :D:D saknar dig, du verkar ha det sjukt bra!<3 /ullis

    SvaraRadera