måndag 26 april 2010

Senaste nytt

Då var det måndag igen. Förra veckan gick riktigt fort av någon anledning. I torsdags åkte jag och Danielle till Dexter high school och kollade på killarna när de spelade baseball match. De förlorade deras första match som de spelade tidigare under dagen och vann när vi kollade på. Rachelle hade fotbollsmatch samtidigt på Dexter så vi kollade på när hon spelade med.

I fredags spelade vi match mot ett lag från Canton. Sarah, min partner, och jag vann båda seten. Danielle, Sandy och Laura, Ned's mamma var där och kollade på och det gjorde mig bara mer nervös. Jag blir alltid det när folk som känner mig kommer och kollar och jag blir distraherad. Tyckte inte jag spelade så bra men vi vann och det är väl huvudsaken. Sarah är verkligen jättegullig och även om hon är 2 år yngre har vi roligt ihop och vi ligger på samma nivå vilket känns väldigt bra. På kvällen var tanken att några vänner skulle komma över men jag kände mig sjuk och Danielle var trött så tråkiga som vi låter, låg vi framför TV:n och jag somnade strax efter 9.

I lördags åkte vi först till Domino Farms Sports Med Center för att göra ett leg strength test. Jag vet inte om jag har nämnt det tidigare men jag och Danielle har volonterat för en undersökning som handlar om hur hormoner hos kvinnor påverkar oss när vi tränar (om jag minns det rätt) så under tre månaders tid har vi lämnat in urinprov en gång i veckan och detta fick vi $100 för. Vilket var värt det! Så efter vi gjort testet fick vi lite cash och sen åkte vi hem för att sedan åka till Twelve Oaks mall med Natasha för att kolla på balklänningar. No luck för mig... Jag tycker alla klänningar här är så himla fula! Inget i min still, plus att jag är ganska kräsen och hittar alltid fel.

På kvällen åkte jag och Nick till Coldstone för att äta deras omtalade glass. Guuuuuud vad gott det var! Danielle och Ned var ute på middag och sen umgicks vi fyra en stund på kvällen.

Igår, söndag hände inte så mycket. Det var regnigt ute så vi hade bara en lat söndag. Jag läste lite i en bok och på kvällen åt vi steaks till middag. Känns riktigt amerikanskt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar