måndag 19 april 2010

Way to go!

Hejsan!

Kom hem for en liten stund sen. Vi hade match i tennis och jag och min partner Sarah vann :) Wohoo! Vi spelade mot en skola som heter Greenhills! Det kandes riktigt bra efter var forlust mot Skyline. Bade jag och Sarah hade en riktigt positiv installning innan matchen sa det ska vi fortsatta med! Denna veckan har vi borta match pa onsdag och sedan en hemma match pa fredag och sa har mycket kommer vi spela varje vecka!

Efter tennisen kollade jag pa nar killarna spelade baseballmatch! Kul att kolla pa nar man borjat fa lite klam pa hur det funkar och sen nar man har en snygging att kolla in ;)

For ovrigt kanns allt sa jakla bra!!! Livet ar underbart och jag njuter for fullt.
Sjalvklart tanker jag pa er dar hemma varje dag. Nar jag tanker pa den dagen jag kommer hem igen och fa krama om alla blir jag nastan tarogd!

Ta hand om er,

Mika

1 kommentar: