söndag 18 april 2010

Vad är väl en bal på slottet?





När jag kom hem från YFU-mötet klädde jag om och sen bestämde jag och Nick för att träffas. Han smsade och sa att han skulle komma om 20 min. Lite senare sa han "jag är på väg.. jag hade bara en sak att göra först men jag är där om 10 minuter". När jag var på övervåningen hörde jag att Bob öppnade dörren och Nick hade kommit. Vår ytterdörr var öppen och det var bara vår innedörr av glass som var stängd så han gick bara in. Sen när jag kom ner stod han där med en bukett röda rosor och frågade mig om jag ville gå på prom med honom. Jag svarade såklart ja och gav honom en kram. Bob, Sandy och Chris var där och vittnade allt "aaaw that's a kodak moment! we didn't get a picture of it". Så de bad honom göra allt igen och sen tog vi kort haha!

Jag blev verkligen jätteglad att han frågade och de röda rosorna var hur fina som helst. Det var riktigt gulligt och det känns så bra att ha en dejt nu. Det finns ingen annan jag hellre hade velat gå med. Prom kommer bli perfekt! Vi har en jätterolig grupp att gå med och vi har börjat kolla lite på restaurang och limousin. Sen när jag och Nick var här började jag fundera på vilken färg jag vill ha på min klänning. Det där är verkligen riktigt svårt för jag är så kräsen! Han ville att jag skulle välja nån stark färg. Kanske blå eller röd? Jag längtar i alla fall jättemycket!

5 kommentarer:

  1. aw vad gulligt av honom, och vilka fina rosor! Hoppas att du hittar en fin klänning. Du är fin i både blått och rött :)

    SvaraRadera
  2. eller hur? :) jag blev nastan lite generad haha! tack matilda! ska snart pa jakt efter en klanning! hur ser din balklanning ut? skulle dy sy din eller hur var det? puss <3

    SvaraRadera
  3. ååååh det där var det gulligaste jag har sett. Hahahahaa vad roligt att ni tvingade honom att göra hela grejen igen så ni kunde få det på kort!

    Åh det ska bli så kul att se bilder från din prom! När är den? PUSS

    SvaraRadera
  4. jag vet! jag blev sa himla glad :)
    hahahaha! allt for att fa det pa bild ;)

    prom ar den 22 maj :) nar ar er? PUSS <3

    SvaraRadera
  5. människan har de vitaste tänderna på denna planeten. Det är helt sjukt.

    SvaraRadera