torsdag 15 april 2010

Bloggen excisterar an ;)

Heeej allihopa!

Gud mitt liv ar valdigt busy har maste jag saga! Jag har knappt tid att skriva i bloggen med tennistraning varje dag efter skolan och dessutom match. Spelade igar och idag och forlorade bada :( Det ar bara att ta nya tag!! Efter matchen idag kollade jag pa killarna nar de hade match i baseball och vadret var helt underbart! 80 F idag (vilket ar mer an 20 grader...tror jag haha).

Imorgon har de match igen och da ska jag dit och kolla efter min traning. Sen har jag middag med tjejerna lordag for Rachelle som fyller ar och var sista YFU-orientation. Sen har jag inte ens skrivit om mitt Spring break an.

I helgen kommer en STOR uppdatering!! Da ar jag tillbaka igen ;)
Ska bara avsluta denna veckan!

Puss och kram
Mika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar