onsdag 16 september 2009

Min homecoming klänning <3




Sprang runt på Briarwood mall med Danielle och mina kära vänner Megan och Rachelle. Efter att testat lite klänningar blev det denna tillslut. När jag såg den första gången (Danielle hittade den) var jag inte säker på att jag gillade den men jag gav den en chans och blev kär i den! Vad tycker ni? Blir den bra?

Nu måste jag se till att jag och min date matchar men det blir nog inte så svårt med svart och vitt ;D Ska låna skor av Danielle med! Allt är fixat och jag längtar till homecoming! Det ska bli så kul!!

7 kommentarer:

  1. Tack Tuija! Hur ar det med dig vannen? Vi maste prata pa skype snart, saknar dig <3

    SvaraRadera
  2. ASKALASSNYGG! /kakan

    SvaraRadera
  3. UHLALAAA! Go shake some as baby, du blir skitsnygg! /Clara

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Tack vännen! Vi måste prata snart! Fixa skype för jag vill höra om allt <3

    SvaraRadera
  5. det är jätte bra med mig! jaa det måste vi verkligen, blev alldeles för kort stund sist. får bestämma en dag,saknar dig men vännen <3 puss,tuija

    SvaraRadera