onsdag 23 september 2009

Senior pictures i Ohio
















Förra fredagen hämtade Sandy upp oss efter skolan och sedan bar det av mot Ohio. Resan tog cirka 4 timmar men det gick ganska snabbt! Det var jag, Danielle och Sandy som åkte och vi hade roligt på vägen dit. När vi kom fram träffade vi Chris och hennes sambo John som vi skulle bo hos. På kvällen gjorde John BLT sandwixhes till oss (Bacon-lattuce-tomato) - gud vad gott och sedan kollade vi på filmen Chicago men jag somnade. Vi poppade en massa popcorn och jag och Danielle delade fåtölj även om det var jättetrångt. Jag vet inte vad det var med oss om vi var trötta eller nåt men vi tog upp en sak som hade hänt under dagen och vi skrattade så att det gjorde ont i magen, jag började gråta av skratt! Så mycket har jag inte skrattat på länge. Jag och Danielle har verkligen en jättebra relation och det känns underbart att vi går ihop så bra!

På lördagen spenderade vi morgonen med att fixa i ordning oss. Sedan bar det av mot en park nära en stad som heter Cincinnati. På vägen hämtade vi upp Chris' dotter Alayna. I parken träffade vi Tammi och hennes assistent. Parken var hur fin som helst! Sen tog vi lite senior pictures. Enskilda på mig, Danielle och sen några tillsammans. En av dessa bilder kommer va med i yearbooken och de andra är bilder man ger till släkt och vänner. Tammi var jättetrevlig så jag tror bilderna kommer bli bra!

Efter att vi tagit alla bilder åkte vi vidare Cincinnati. Sedan åkte vi över en bro (över Ohio river) till Newport, Kentucky. Ny delstat :) Det var hur vackert som helst! Vi gick över bron i solnedgången och så satte vi oss på en restaurang för att beställa in lite chips och salsa. John förberedde middag medan vi var borta. Efter lite sightseeing åkte vi hem och åt middag. Grillat kött och rotfrukter. Jättegott! Sedan var det dags att åka hem igen. Danielle skulle jobba dagen efter. Resan hem var lång (vi körde lite fel) och tråkig. Försökte sova på vägen men gick inte så bra eftersom Danielle pratade med sin pojkvän i telefon hela vägen och skrattade högt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar