onsdag 16 september 2009

Väckarklockans fel


Idag ringde inte min väckarklocka! Jag ställer den på 6.00 varje morgon men idag ringde den inte. Så kl 6.50 kommer Danielle och frågar "aren't you supposed to be up now?" Sen kollar jag på klockan och skriker "Oh my gooooooosh!!" springer in raka vägen i duschen och duschar i kallvatten (den hann inte bli varm så snabbt). Och seriöst, det var nog rekordsnabbt! Jag var nog ute ur duschen efter 2 minuter. Sprang in, tog det första bästa i garderoben och blåste håret. Och ja, jag kan inte gå till skolan utan att duscha... hehe. Tog alla mina böcker och sprang ner. Klar! Klockan ä2 7.05 ungefär och Ned väntar på oss. Danielle fixade lunch till mig. Så utan frukost körde vi iväg mot skolan och jag sminkade mig och smörje in mig i body lotion i bilen! Hah!

Det var en bra dag i skolan. Åt lunch med Nora, Charlotte (Tyskland) och Caterina (Italien). Efter skolan åkte vi iväg till Pioneer high school för att kolla på när Brett, Spencer och de andra killarna i Varsity tennis spela match. Jag höll på att DÖÖ av hunger. Danielle hade bara packat ner ett äpple, en granola bar och en yoghurt till lunch. Kul att kolla på killarna! Sedan fick vi skjuts hem av en granne, åkte till Walmart ch köpte hårfärg och så färgade jag håret på Danielle. Jag var duktig också och tränade 20 minuter pilates och 10 minuter abs på excercise TV. Sedan dess har vi gjort läxor! Jag är såå stressad! Vi har vårt första prov på fredag. Sen var det det där med att komma i säng i tid... Det kan jag nästan glömma idag... Nu ska jag skriva en bra start på min blog jag använder i journalism.

Tid för lite brainstorming!
Later,

P.s. Anledningen till att väckarklockan inte ringde såg jag nu var för att det var inställt på 6 PM och inte AM HAHA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar