lördag 28 november 2009

"Do you have these pizzas in Sweden?"



Idag gick vi upp vid 07.30 (ingen sovmorgon här inte) för att åka till Michigan State University, ett college Danielle eventuellt ska gå på. Cathi gick där innan så hon guidade oss lite. Det var ett riktigt stort område med massa olika byggnader och campus. Det såg väldigt mysigt ut! Därefter mötte vi upp Jen, Cathis bästa kompis och hennes man. Cathi och Jen har varit bästa kompisar sen college och de satt och pratade en massa gamla collegeminnen när vi körde runt. "Haha remember when you were drunk and I have to drive you back.?..." osv.

Till lunch stannade vi på ett ställe som hette Pizza House. Vi beställde in en Chicago Stuffed Pizza. Har aldrig sett eller smakat det förut så de ville att jag skulle testa. Som man hör på namnet är det en...ja, stuffed pizza :p Fylld med sjukt mycket ost och tomatsås. Det räckte med en bit och sen var jag mätt! Riktigt gott var det dock!

När vi kom hem åkte jag och Danielle till Victoria's secret för att byta våra bh:ar. Eftersom vi inte provade de hade vi båda fått fel storlek. Jag köpte en svart och en rosa. Först var jag inte säker på att jag ville köpa en sån stark färg men Danielle övertalade mig att göra det, jag menar, om man ska lägga så mycket pengar på deras underkläder får det vara nåt som är lite mer speciellt :) Jag provade de när jag kom hem och guuud vad bekväma! Rekomenderas starkt!

När vi kom hem igen var Danielle tvungen att jobba. Vi andra åkte och spelade wallyball som är volleyball fast man spelar i ett rum. Man kan därmed skjuta mot väggarna. Riktigt roligt var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar