lördag 14 november 2009

Fredagen den trettonde


Fina detaljer



Min sexiga påse ;) Vi döpte den till Hank the hunk hahaha :D vi försökte komma på killnamn på H. Det andra förslaget var Henry men det lät för snällt ;)

Äntligen fredag!

När jag kom hem från skolan hjälptes vi alla åt med att ta ner alla halloweendekorationer (haha lite sent...) och tog ut alla saker vi dumpat i Kyles rum eftersom han kommer hem i helgen :D Ska bli kul att se honom igen!!

På kvällarna kom grannarna över (lite som en fredagstradition), eller ja, kvinnorna från de närmsta husen för att dricka vin. Jag åkte till mallen (svenska för the mall ;D) och mötte upp Nora. Vi hade tänkt gå till the dollar movie (en bio där man kan se filmer för 1 dollar!!!) och kolla lite i affärerna. Men vi kom dit en halvtimme innan bion började så vi bestämde oss för att bara gå i affärer och prata och skippade bion. Blir lite osocialt om man ska kolla på en film.

Vi hade jättekul verkligen. Gick såklart till favoritbutikerna Hollister, American Eagle, Forever 21 och Victoria's secret. Så himla tråkigt att de affärerna inte finns i Sverige!!!! Victoria's secret har så mycket söta saker så man bara vill köpa hela butiken. Det är så tjejigt!! Allt är rosa!

Jag kom hem med två linnen från Abercrombie and Fitch och en svart kofta från H&M. Har försökt att inte köpa saker där eftersom det finns hemma men de har mycket bra basic kläder liksom så det fick det bli :)

När jag kom hem, spelade vi spel med familjen och Kyles flickvän Jessica kom över en stund :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar