lördag 10 juli 2010

Encore une fois





Igår morse började jag morgonen med en härlig powerwalk med Karin. Vi var ute 1,5 timme och vi måste nog gått 7 km totalt. Trött var jag i benen efteråt men Karin är en sån man kan babbla på konstant med om ALLT. Efter rundan kände vi fortfarande att vi hade miljoner saker att prata om men det får vi spara till nästa promenad, haha!

När jag kom hem städade jag lite på mitt rum - sorterade böcker och annat och sedan förberedde jag för middagen. Jag gjorde nötfärsbiffar med mozarella och till efterrätt mintchoklad brownies. Amanda och Matilda kom vid 7 och så avnjöt vi god middag och vin tillsammans. Riktigt trevligt var det! Sedan blev det kaffe och en massa popcorn!

Vid midnatt bestämde vi oss för att dra in till stan. Hanna tittade förbi precis innan vi åkte och mötte oss där. När vi kom dit gick Matilda och Amanda in till Vallen (som hade gratis inträde) och sen stämplade jag av. Men turen var inte på min sida eftersom det var text och den blev spegelvänd så jag kom inte in. Jag gick ut igen till Hanna och vi träffade lite folk på Larmtorget. Sedan tog varsin alkoholfri drink på Helén och Jörgens och bara satt och pratade.

Några månader till måste jag hålla ut, sen är jag arton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar