torsdag 8 juli 2010

Sjunde juli






Onsdagen började med att jag blev väckt av ett telefonsamtal från Amanda, ett trevligt sådant dock. Hon undrade om jag ville åka och sola med henne på Långviken så jag kom upp ur sängen, gjorde en smoothie to go och träffade henne där. Riktigt mysigt var det och det var varmt ute. Träffade Clara med som jobbade med att sälja mackor med Kallskänken-bilen. Eric skulle möta upp några killar för att spela beachvolleyball så han fick jag träffa med.

Vid halv ett drog jag mig hemåt och sedan vidare mot salong Mouche inne i stan där jag klippte håret. Ingen drastisk förändring men det ser fräscht ut och jag blev nöjd! Jag och pappa fixade abonnemang till min telefon, äntligen! Så nu har jag nytt nummer hos Telenor. Därefter hjälpte jag och Lina pappa att plocka fläderblommor för den årliga saften! Pappa gör fläderblomssaft varje år vilket är tradition och det är absolut den bästa! :) Vi åt middag med familjen och sen åkte jag, Tuija, Clara och Karin in till stan där vi hängde på Bistro och pratade. Riktigt mysigt. Men det blev en tidig kväll då vi alla var riktigt trötta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar