onsdag 14 juli 2010

Lugn dag


Idag är jag ledig! Så himla skönt. När man jobbat en hel dag på restaurangen är man heeelt slut! Både i huvudet och i hela kroppen. Jag har träningsvärk i axlarna! Jag trodde jag skulle få lite mer sovmorgon men solen ligger verkligen på här i mitt rum så man vaknat av att man håller på att överhettas.

Mamma gjorde omelett till frukost, yum! Jag älskar verkligen att bara sitta en timme och sakta äta frukost när man är ledig eller det är helg. Jag får se vad som händer idag. Det är ju återigen fint väder så man får väl ta sig en sväng ut! Ikväll har mamma och jag tänkt träna på Nordic Club. Vi ska testa sumba! :)

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. thats a really cute picture mika! hope you have a great day :)

    SvaraRadera
  2. thank you nick :) i took it before my interview haha! you tooo

    SvaraRadera