tisdag 6 juli 2010

Fml

Yay, jag är klar...riktigt stolt över mig själv
Bra jobbat Mika!


Idag var tanken att jag skulle över till Öland för att bada och sola med Hanna, Amanda och Sofie men det var molnigt och det hade regnat inatt så vi fick tyvärr ställa in det. På morgonen städade jag istället på mitt rum vilket behövdes. Rensade skrivbordet och dammade och dammsög.

Senare vid 3-tiden tittade Jesper förbi och han stannade sedan här i nästan 3 timmar. Riktigt trevligt! Mamma och jag åkte sedan vidare till IKEA där jag bland annat köpte en bokhylla till mitt rum (behöver förvaring till alla mina nya saker från USA!!) och självklart blev det en klassisk BILLY. Efter middagen satte jag genast igång med att sätta ihop den. Jag är sån som vill få det gjort direkt när jag kommer hem. Så jag jobbade i timmar och var riktigt stolt över mig själv....men guess what? När jag stället bokhyllan upp upptäcker jag att två av hyllplanen är vridna åt fel håll. FAAAAAN!!!! Nu måste jag skruva loss allting och nästan börja om. IKEA - folk är inte så smarta som ni tror. SKRIV EN MANUAL OCH TRO INTE FOLK SKA FATTA ERA MENINGSLÖSA BILDER!!!!

Okej...puuh.. nu ska jag gå och lägga mig tjurig :P Det förstörde min kväll.

2 kommentarer:

  1. hahhahaha. du, jag har gjort precis samma sak när jag stolt skulle klara av att montera min billy hylla för några år sedan. den översta hyllan blev åt fel hår. irriterande det där!

    SvaraRadera
  2. haha bra då är jag inte ensam ;) fy fan vad surt det är alltså! och jag skyller på ikea :)

    SvaraRadera