torsdag 8 juli 2010

Lyckliga besked!


..och sen måste jag säga att idag var en sjukt bra dag! Så himla glad och lycklig har jag varit! Fick två fina besked. Kan börja med det första:

Eftersom jag inte fick nåt sommarjobb i år letade jag runt lite på Arbetsförmedligens hemsida i hopp om ett jobb. Ibland har ju vissa ställen lite annonser ute när folk har sagt upp sig, blivit sparkade eller de helt enkelt bara behöver extra personal. Jag skickade in lite CV:n och sen ringde jag Restaurang Robinson Crusoe i Borgholm som behövde personal, en servitör/servitris rättare sagt. Han jag pratade med lät intresserad så vi bestämde att ses på Zorba's inne i stan idag klockan 3. Så jag gick dit efter vår sushi lunch, rätt nervös, och blev intervjuan. Det gick riktigt bra och JAG FICK JOBBET! Yay :D På söndag vid 11 ska jag dit! Så himla roligt ska det bli verkligen. Vi får se hur det blir. Jag får hålla er uppdaterad.

Sen när jag kom hem fick jag ett till lyckligt besked. Jag fick mail från min familj i USA och Ryan (min äldsta värdbror) och hans fru var på ultraljud och hade fått reda på att de ska få en liten flicka. Vi visste ju att de väntade barn och att det skulle komma i december men könet fick vi reda på idag! De skickade ultraljudsbilder med och barnet ser ju så sött ut! Hon ska heta Ava Jane Neesam och jag vet redan att det kommer bli världens sötaste flicka med de fantastiska föräldrarna! Så jag ska ju bli faster nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar