torsdag 8 juli 2010

Fantastic Four








Dagen kunde inte fortsätta mycket bättre :) Ikväll bjöd jag nämligen hem fina vänner på middag. Tuija, Stina och Karin. Pappa fixade lite fördrinkar till oss, en mycket god sådan och sedan bjöds det på paj och sallad. Till efterrätt fick de smaka på min hemmalagade yoghurtglass. Tjejerna tog med sig en blombukett, som ett grattis till jobb och en Marabou chokladkaka. Det har jag saknat så mycket måste jag ju säga! Svensk choklad slår ju allt!!

Vi satt en bra stund och bara pratade om allt mellan himmel och jord och det fantastiska är att det inte känns som att vi varit ifrån varandra! Vi fortsatte där vi slutade liksom. Underbara vänner har jag! Efter middagen flyttade vi in på mitt rum, där vi tände ljus och spelade Rappa Kalja. Jag låg 9 steg före på spelplanen så jag krossade dem ;) Sedan gjorde vi cappuccino och varm choklad i vår espressomaskin, sån riktig lyx och sen myste vi resten av kvällen på mitt rum och lyssnade på musik. En riktig kvalitéskväll med mina bästa vänner.

Underbar dag helt enkelt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar