måndag 5 juli 2010

Världens bästa dag













På måndagen förra veckan umgicks jag, Nick, Ned och Danielle på dagen. Vi åt glass på Dairy Queen. Jag smakade Georgia Mud Fudge och gud vad god den var! Sedan åkte vi vidare till Meijer så killarna kunde köpa två Tigers t-shirts till oss. Vi hade slått vad och vi tjejer vann så priset var glass och t-shirts! Nice ;)

På kvällen åkte jag och Nick down town och han bjöd mig på middag. Innan vi åkte gav han mig ett par hörlurar till min iPod eftersom han visste att mina gått sönder. Han sa att jag kunde ha de på planet och så hade han köpt de i rosa såklart ;) Sedan fick jag en Huron Baseball t-shirt där han hade skrivit några fina rader i den. Så sött!! Jag blev hur glad som helst.

Vi åt på ett ställe som hette Blue Tractor och det var riktigt gott! Sedan fortsatte vi och promenerade i en park och sen sa han att behövde vara hemma vid 9 eftersom hans mamma behövde hjälp med något. Jag frågade om det verkligen var okej att jag också följde med och han sa att det inte var några problem. Det hade något med college att göra sa han. När vi gick in i huset lånade jag toaletten och sen när jag kom ut igen sa han att han hade jobbat med något i trädgården som han ville visa. Då hoppar Meg fram och skriker surprise. Min första reaktion var "vad gör Meg här?". Sen satt alla där - Danielle, Ned, Chris, Molly, Sam, Aaron och Ori runt en bonfire. Jag började gråta för jag blev så rörd och sen fick jag en massa fina presenter av alla! Sedan gjorde vi s'mores, pratade och bara myste vid elden hela kvällen. Jag hade verkligen ingen aning om att de hade planerat detta! Jag är ju så lättlurad :)

Gud vilka underbara vänner jag har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar