lördag 22 maj 2010

Busy busy!


Igår åkte jag och Danielle först till skolan där jag var tvungen att prata med några sura kärringar på the book depository för att slippa betala $74 för en bok jag lämnat in. Jag har aldrig träffat folk som är så trötta på sitt jobb. Riktigt otrevliga är de och jag svär att de har PMS 24/7. Jag fick prata med rektorn och tillslut fick han mig att inte betala för boken. Men däremot har jag fortfarande en skuld på drygt $10 för att två böcker var skadade. Jag förstår inte hur de kunde påstå det när min bok legat i skåpet, nästan oanvänd hela året. Men men, jag kände inte för att fighta mer för det. Bara jag slapp betala för den andra boken... Betalar man inte sina skulder eller lämnar in böcker får man inte sin cap och gown till graduation, vilket innebär att man inte kan ta studenten. Så jäkla fjantigt...

Nog om det.. Efter skolan åkte vi vidare till ett manikyrställe där vi fick fransk manikyr och vaxade ögonbrynen. Vi mötte upp Molly, Meg och Rachelle där. Vi blev alla så fina :) Eftersom vi kände en tjej där från vår skola gav hon oss en massa rabatt så manikyr och ögonbrynsvaxningen kostade bara $18 totalt! Vi skildes åt och sedan åkte jag och Danielle till Briarwood Mall där vi köpte örhängen och lite kläder! Vi träffade Ned där också som köpte en slips till prom och betalade den andra inbetalningen för att hyra en kostym.

Därefter åkte vi hem. Vi åt lunch och hjälpte Sandy att städa huset lite. Sedan bakade jag och åkte till Anna, en tjej från tennislaget där vi hade team dinner. Riktigt kul var det! Vi åt pasta och sen fanns det en massa efterrätter. Kommer sakna tennisen sååå mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar