lördag 22 maj 2010

Love the life you live and live the life you love


När jag skulle gå och lägga mig i torsdags låg ett litet kuvert på min kudde i sängen. Jag gick ner igen till Sandy och frågade om jag kunde öppna det. I det låg det ett kort och ett halsband från Sandy och Bob, en present för att jag hade slutat skolan. Är det inte fint?

I kortet hade Bob skrivit:

"Mika, seems like you just got here! You fit right in so easily. Seemed like you belonged here from the beginning. Congrats on your graduation. Bob"

...och Sandy:

"Mika - You did it! And you did it all so well! Great job and you accomplished so much these past 9 months. Enjoy and blessings on your continued journey!"

När jag läste kortet blev jag nästan helt rörd. Jag kramade om Sandy och hon blev tårögd och sa att allt verkligen har gått så fort, vilket är sant. Jag hade verkligen världens tur med min värdfamilj. Den kunde inte blivit bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar