söndag 16 maj 2010

Senior Skip Day



I fredags hade vi Senior Skip Day, vilket innebar (varav namnet...) att alla Seniors inte var i skolan. Lite kul för alla lärare och föräldrar visste, det var till och med schemalagt så vad är grejen med att skolka? Ska man ha en sån dag tycker jag det ska vara något man gör för att det just är "bad". Det var himla skönt att ha en dag ledigt.

Till brunch åkte jag, Danielle och Ned till IHOP för att äta pannkakor, toast och omelett. Sandy och Kyle kom sedan dit med och joinade oss. Jag och Sandy åkte ut på lite ärenden, sedan åkte vi hem och jag bytte om till tenniskläder och sen kom Nick och hämtade mig. Vi åkte till blomsteraffären för att beställa corsages och boutenires (franskt.. därför jag inte kan stava ha!) som vi ska ha till prom. Corsage är som ett armband gjort av blommor och grejer som tjejen har på sig och boutenir är som en pin med en blomma på som killen har på sig. Sedan skjutsade han mig till skolan där jag spelade match mot Pioneer, våra största rivaler. Jag hade en ny parner, Hanna eftersom hennes partner inte kunde spela den dagen. Desstuom fick vi spela på court 3 (jag har spelat på 4) så jag fick flytta upp en nivå :)

Matchen var den längsta jag någonsin spelat! Första setet avgjordes på en tie breaker 11-9 och det andra setet slutade 7-5!

På kvällen fixade jag och Danielle inbjudningar till vår Graduation party! Det börjar närma sig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar