lördag 1 maj 2010

Half Day

Hannah Gadway, tjejen i mitten
Jag och Sarah, min tennispartner

Vi gjorde även en t-shirt till vår coach




I onsdags hade vi Half Day, vilket innebär att alla lärare har möte och alla lektioner var förkortade, bara 30 min långa. På lunchen åkte jag, Nick och Chris till Qdoba, ett mexikanskt ställe. Killarna äter burritos där varje dag! :P

Efter skolan träffades vi alla tjejer från tennislaget vid Athletic lobby och sen fick vi skjuts hem till Hannah Gadway, en tjej från laget för att umgås med laget och göra tie dye t-shirts. Det var faktist roligare än väntat! Tjejerna är alla yngre än vad jag är men de är söta och trevliga och vi har ändå roligt ihop. Jag känner mig lite som en storasyster!
På kvällen åkte jag, Danielle och Sandy till David's Bridal där jag köpte min balklänning. Jag var sååå glad :) Bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar