lördag 8 maj 2010

Iron Man 2


Igar fredag blev tennistraningen installd. Det sporegnade ute sa jag kom hem fran skolan tidigt for en gang skull. Nar jag kom hem var Bob och Sandy i full gang med att packa for Wisconsin. Bobs syster har cancer och det har blivit varre sa de bestamde sig for att ta en liten weekend resa dit och halsa pa. Danielle, Kyle och jag ar darmed hemma ensamma den har helgen.

I skolan bestamde vi oss for att se premiaren av Iron Man 2 pa bio. Eftersom jag inte hade sett den forsta filmen kollade jag pa den med Kyle pa eftermiddagen. Danielle och Ned akte till Mongolian BBQ for att ata middag sa jag stannade kvar hemma och Rachelle kom over vid 7-tiden. Chris, en van till oss, hamtade oss och sen skjutsade han oss till bion dar vi motte Keegan och hans flickvan Katie. Chris, Ned och Keegan ar riktigt bra kompisar och vi har alla jobbat med att para ihop Rachelle och Chris. Sa jag var alltsa 7:e hjulet under filmen!! Nick ar i Colorado nu under helgen for att ga pa sin brorsas graduation sa jag var utan date haha! Men det var ok...

Nar vi kom hem hangde vi alla hemma hos oss och kollade lite pa baseball.

Det ar ratt kul.. alla i var grupp av vanner vi umgas med dejtar eller ar tillsammans. Ned och Danielle blev tillsammans i augusti forra aret. I november blev Sam och Molly tillsammans. I borjan av detta aret borjade jag och Nick prata och i mars borjade vi dejta och nu har vi forsokt para ihop Rachelle och Chris. Bada var utan dejter till prom sa vi fixade ihop dem. Sa nu vill de umgas lite och lara kanna varandra innan prom! Och hela var grupp funkar sa bra tillsammans! Alla killarna kanner varandra riktigt val eftersom de alla spelar baseball tillsammans och vi tjejer ar basta vanner. Allt blev sa perfekt! Men det ar lite kul, for vi umgas liksom i "par". Hade inte varit sa roligt att vara den ensamma singeln nu.. haha. Megan dejtar dock en kille som gar pa en annan skola men han ar kompis med Ori som ar Neds basta kompis sa vi har lite connection dar.

Som det kan ga!
P.S. Iron man 2 var bra, men forsta var battre. Lite mer action i forsta men jag tycker i alla fall att den var vard att se. D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar