måndag 3 maj 2010

I wake up, it's a bad dream

Helgen som gick var så himla bra! Umgicks med min fina familj, härliga grannar och mina underbara vänner. Nu de senaste dagarna har jag börjat inse att det börjar dra sig mot slutet och det gör mig riktigt ledsen för jag har det så bra här. Jag är lycklig här. Samtidigt ska det bli så härligt att komma hem igen och träffa alla nära och kära. Men igår kväll fick jag ett litet break down. Jag blev bara så himla ledsen och jag gick och la mig tidigt. Hela natten drömde jag mardrömmar. Ingen var glad när jag kom hem och ingen ville krama mig. Gud, hur kunde jag drömma om detta? Alla mina drömmar var bara fyllda med ångest och jag vaknade 04.30 och var helt svettig och mådde dåligt. Så jag vaknade verkligen på helt fel sida idag.

Tennisen efter skolan gjorde mig på bra humör igen och när Danielle hämtade mig efter träningen pratade vi lite om det och det bästa man kan göra nu är att bara leva i nuet och njuta av tiden jag har kvar. Det är bara slöseri på tid att vara nere. Det stora gråtkalaset kommer senare om två månader.

Sandy hittade gamla roller blades så vi och Danielle åkte ut en tur på inlines. Gud varför gör man inte det oftare? Jag har glömt bort hur roligt det verkligen är. Jag ska investera i ett par sen när jag kommer hem så man kan åka i sommar. Annars har jag lyssnat på Salems nya album och favoriten är helt klart Brooklyn Sun. Fin!

Nu luktar det grillat, så snart är det dags att gå ner och äta kycklig! Mmm

Puss på er. Vi ses snart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar