lördag 8 maj 2010

Installd turnering


Idag skulle vi ha en stor tennisturnering och eftersom vadret var daligt igar sa var coach att han skulle ringa runt och meddela om den fortfarande skulle hallas eller inte. Jag vaknade 6.20 (lordag morgon!!!!) och vid sju ringde han och sa att den inte skulle bli installd. Nar jag var pa vag till skolan regnade det lite smatt. Nar vi kom dit hade alla coacher fran de olika skolorna bestamt sig for att vi skulle vanta till 10.00 innan vi kunde bestamma om vi skulle spela eller inte. Under de tva timmarna akte vi tjejer hem till Hannah, en tjej i vart lag och bara hangde och spelade spel.

Nar vi kom tillbaka hade de tillslut bestamt sig for att stalla in hela turneringen. Det blaste riktigt mycket och det var inte manga plusgrader ute. Kandes lite surt for att jag fick ga upp sa tidigt och sa blev det inget spel. Jag var faktist taggad pa att fa spela! Regnar det vid 8 kommer det ju med storsta sannolikhet inte bli battre sa de kunde sagt det tidigare sa jag hade kunnat fa sova ;) men men...

Kom hem och skickade in lite fler CV:n till sommarjobb i Sverige och sen har jag tranat lite pa Exercise TV.

Pioneer, ett high school har i Ann Arbor har deras prom ikvall sa jag fick ett sms av Ida, en norsk utbytesstudent som sa att en stor efterfest kommer hallas ikvall sa jag, Danielle och Meg ska nog dit en svang!

Rachelle ska traffa Chris ikvall!! Igar nar vi steg ut ur hans bil "glomde" jag hennes paraply i hans bil. Sa han sms:ade henne igar kvall och sa "ditt paraply ar kvar i min bil... nu har vi en ursakt att ses" YES!! Matchmaker eller vad? (Rachelle kommer tacka mig... haha).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar