onsdag 26 augusti 2009

090826

Nej, jag är inte gravid... Det är bara som det ser ut ;D




Dagen började med tennis med Danielle. Vi cyklade bort till en tennisbana som låg i närheten och spelade lite. Väldigt kul faktist för det var jämt! Värmen gjorde dock att man blev helt slut. När jag kom hem åkte jag vidare till ett ställe för att spela Laser tag med YFU-folk. Måste säga att Laser game hemma i Sverige är roligare för i Laser tag fick man inte springa och man var bara två lag som sköt varandra i ett rum liksom. Inga baser och sånt. Sen blev det pizza och så. Snackade med en del schyssta människor bland annat från Tyskland, Schweiz och Finland. Sandy kom och hämtade upp mig vid halv åtta-tiden sen åkte vi hem, klädde om och åkte till en restaurang (jag minns tyvärr inte namnet) för att äta med Kyle. Det var hans sista kväll hemma! Sedan åker han tillbaka till college. Kommer sakna att ha honom här hemma. Men han kommer komma hem då och då och han går ut nu i december.
Idag, torsdag, var det tanken att jag, Danielle och Megan skulle åka till Detroit på ett zoo men det spöregnar ute så vi ställde in det. Får bli en annan dag. Frågan är vad vi gör istället. Det brukar alltid dyka upp något. Har nog bara haft en dag då vi bara varit hemma och slappat och det berodde på att vi inte hade en bil och kunde ta oss nånstans (har man ingen bil här är man fast hemma, yes this is USA). Här är det full rulle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar