fredag 28 augusti 2009

Glad glad glaaaad

ÅH jag är så glad just nu! Allt känns så himla bra! Allt känns så rätt. Familjen är perfekt, huset och grannskapet är så mysigt. Har träffat en massa trevliga människor. Dessutom har jag så mycket att se fram emot. Här kommer en lista på ställen jag ska besöka:

- Wisconsin för att hälsa på släkten under Labor Day (5-7 sep)
- Mackenaw i oktober
- Toronto, Canada i början av november för att se musikalen Sound of music med Danielle, Sandy, grannen Sam och hennes syster
- Västkusten: Los Angeles, Las Vegas och Grand Canyon i februari med YFU
- Niagarafallen och eventuellt New York nästa vår
- Chicago
- Eventuellt Florida med Danielle, Megan och Rachelle under april (springbreak)

Sedan kommer vi åka till Cedar Point i Ohio, ett nöjesfält med USA:s högsta berg och dalbanor, South och North Carolina för att hälsa på Ryan och hans fru, Missisippi för att hälsa på Sandys bror.

Pratade med familjen idag på Skype! Det var riktigt kul att få prata med de. Vi pratade lite om Västkustresan som YFU ska anordna. Jag kommer åka med en massa andra utbytesstudenter i området och min familj har gett mig tillåtelse att åka. För att åka måste man ha tillåtelse från både svenska och amerikanska familjen. Måste anmäla mig snart för det är begränsat antal platser! Men åh det ska bli såååå kul :D

4 kommentarer:

  1. mika! du lever ju drömliv därborta, du verkar ha det underbart :) canada, new work och las vegas, förstår att du är glad! jag skulle hoppa av lycka :D /tuija

    SvaraRadera
  2. jaaa njuter för fullt! det kommer bli galet kul :D längar!!!!

    SvaraRadera