torsdag 20 augusti 2009

Onsdag




Onsdagen började med field hockey. Förvånade? Jag var stört trött och under tisdagens morgonträning skadade jag mina knän då vi sprang intervaller i uppförsbacke. Mina knän mådde inte så bra av det :P När vi kom hem blev det lite skype med Sebastian och sen kom Brad, Danielles kompis och hämtade upp oss. Vi åkte till en pool och hängde där hela dagen. Brads kompis Ted var också där. Det var hur härligt som helst och riktigt soooligt. Jag saknar inte hem ;) Efter kvällsträningen gick jag och Danielle över till grannarna och badade i deras hot tub utomhus :) Riktigt nice! Och det bästa är att vi får gå över dit när vi vill. Brittany och Natasha kom över senare också. Vi lyssnade på musik och diskuterade amerikanska killar. Så nu har jag lite koll på vilka man ska hålla sig undan ifrån haha!

2 kommentarer: