tisdag 25 augusti 2009

Registration















Igår åkte jag, Danielle och Ned (hennes nyblivna pojkvän :D) till skolan för registration. Vi lämnade in en massa papper och tog kort till vårt student ID card. Jag hade på mit en axelbandslös top den dagen så fotografen envisades med att jag var tvungen att dra upp tröjan så jag inte skulle se naken ut på kortet haha! Sedan fick man visa upp schema och få alla böcker man behöver. Och tro mig, alla böcker var tegelstenar! Riktigt tjocka fetingböcker! Men jag fick bara en fysikbok. Tror det blev nåt fel där för alla andra fick högar med böcker. Jag har inte heller fått nåt skåp än men fick lägga in mina böcker i Danielles skåp så länge. Träffade en massa trevliga människor på skolan och en del av Danielles vänner.
Efter skolan åkte vi vidare för att äta lunch på Potbellys ett gäng. De har världens godaste sandwiches. SJälvklart lyckades jag klanta mig när vi åt. Det var fri påfyllning av dryck och jag ville så gärna smaka poweraid, nån blå sportdryck så jag skulle gå och hämta det men så fort jag kom tillbaka och skulle sätta mig spillde jag den blåa drycken över hela mig. Bra jobbat Mika!
Efter lunchen åkte jag och Danielle hem och åt av min morotskaka jag gjort dagen innan och gud vad illa jag mådde sen! Vi tog en powerwalk för att bli av med ångesten ;) och sen kom Brittany över och vi kollade på Titanic. Stängde av lagom till den sorgliga delen för att spela volleyboll med grannarna! Det var jättekul! Senare på kvällen åkte jag och Danielle vidare till Red Robins för att äta deras omtalade burgare! Åh vad gott det var! Sen mötte vi upp Megan på bion och kollade på filmen The timetraveler's wife! Gud vad vacker film. Lite komplicerad story men vi grät och gud vad fin den var!

4 kommentarer:

  1. Jag tror jag var på samma biograf som dig för någon dag sen, fan vad läskigt men jag ha fel :)

    SvaraRadera
  2. hmm, det står "home of the river rats" dom är alltså stolta över att ha massa råttor på skolan? :S

    SvaraRadera
  3. nehe? var du? men du bodde val langt harifran? :P

    SvaraRadera
  4. yes eric! det gar en massa rattor i korridorerna pa skolan och vi ar makta stolta over det :D

    SvaraRadera