onsdag 5 augusti 2009

Sista kvällen hemma






Gud... detta känns ju bara overkligt. Klockan är 02.30 men jag kan inte gå och lägga mig. Sista natten hemma, i min säng, i mitt rum. Dagen har i alla fall varit jättebra. Varmt och soligt. Mamma och jag tog en lunch på Kullzénska och sedan gick vi och kikade i butiker efter kläder till mamma. Det slutade med att jag köpte en klänning, haha. Klänningen är den som visades på bilderna ovan, kvällen till ära. Därefter mötte jag upp mina giiirls Amanda och Sofie. En stund senare kom Eric och Jonte in till stan. Så söta. De hade tagit med sig en liten present. Ett inramat kort på de två och Tobbe tillsammans. Jag, Amanda och Sofie satt och "aaaaaaw-ade". Jag blev hur glad som helst.

Efter att tagit farväl av boysen gick vi vidare på stan och då stötte vi på Hanna och Nicole. Sen kom vårt avsked. Vi stod vi fem och kramades och det var svårt att släppa taget om varandra <3

Kvällen fortsatte med grillbuffé på Helén och Jörgens tillsamans med familjen. Jättetrevligt verkligen.. Ååååh vad jag kommer sakna min söta famij!

GOD NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar