torsdag 20 augusti 2009

Pre-season is oooooover :D

Try-out perioden är över!! :D Och jag överlevde... Kom precis hem från träningen. Det har inte varit så soligt de senaste dagarna vilket är skönt för annars kommer man hem helt genomsvettig och äcklig. Man känner sig inte jättefräsch under träningarna. Man är svettig, osminkad och de man ser ut som en apa i de där munskydden. Men alla ser ju ut som apor i de så det är ju skit samma :) Och dessutom är vi bara tjejer...

Det har varit väldigt mycket träning om dagarna så jag har inte hunnit skriva om allt annat jag gjort! Det kommer nog en liten uppdate senare idag. Idag ska jag till Skyline (en annan skola här i stan) för att göra ett engelskatest. Det måste alla utbytesstudenter göra men det tar bara tio minuter och man ska bara snacka. Jag kan ju engelska så är inte så nervös, bara att babbla på :P

Vid klockan 2 kommer coachen skicka ut mail om vilket lag vi hamnat i! Spännande! Jag vet att jag kommer komma med i ett lag men inte riktigt vilket. Som jag berättat tidigare finns det tre olika. Varsity är det högsta, sen JV gold och JV green.

I'll let you know!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar