onsdag 9 december 2009

7 december

(Bild lånad från Google ;D Där står jag om 5,5 månader!!)


7 december, vet ni vad det innebär? Jag har varit här i 4 MÅNADER! Jag kom alltså hit den 7 augusti och det känns som en evighet sen samtidigt som tiden har gått så fruktansvärt fort.

Hände väl inte så mycket speciellt i skolan förutom att jag träffade Mr. Williams, min SYO-konsulent för att ändra mitt schema lite. När jag tar graduation vill jag få ett "diploma" och då måste man ha läst U.S. history, en engelska kurs och government. Så jag bytte runt lite, ändrade kurser och som det ser ut nu kommer det gå alldeles utmärkt! Så nästa termin kommer jag ha franska, government, sports medicine, physics, american literature och U.S. history. Sen pratade vi om graduation. Vi slutar skolan redan i maj och graduation är 2 juni!! Aaaah det ska bli så kul! Det kommer se ut precis som i film när man har på sig de fula hattarna ;D

2 kommentarer: