måndag 21 december 2009

A2ties Holiday Party




Igår träffade jag Nora på Briarwood Mall. Vi spenderade över 4 timmar på att gå runt i affärer och för att hitta en julklapp till Vince, hennes värdbrorsa. Det var riktigt trevligt och tiden bara flög iväg. Vi fick även syn på Marcus och två andra tjejer som satt och drack på Starbucks kaffe.

Jag kom hem med en tröja från Abercrombie & Fitch och en trekvartsärmad tröja från Hollister. Ska ta bilder på de och lägga upp de imorgon. På kvällen hände jag bara hemma med Danielle och Ned och spelade Scategories.
Idag var det Christmas Holiday Party med A2ties hos Amélia. Träffade alla utbytesstudenter och alla hade fått till uppgift att ta med sig sina favoritkakor. Åt inte så mycket mat under dagen för att lämna plats i magen för alla sötsaker. Gud, kommer säkert gå upp en del efter jul haha! Jag och Danielle har sagt att vi ska börja träna som nyårslöfte, får väl se hur det går..... I alla fall, trevligt var det allt hos Amélia, alltid kul att träffa alla utbytesstudenter. Hängde mest med min vän Matti, en kille från Finland. Riktigt skön kille! Efter att den lilla tillställningen var över åkte jag, Matti, Nora, Vince och Sasha hem till mig och hängde lite, sedan åkte de vidare på bio.

Efter Danielle slutat jobba kom hon hem med Ned och vi bytte julklappar. Jag gav honom Hangover dvd:n och en massa godis. Danielle gav honom en iPod och han gav henne en kamera! Av Ned gick jag ett Gingerbread House Kit. Så himla sött haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar