tisdag 29 december 2009

Älska H&M!



Igår åkte jag och Danielle till Briarwood Mall. Jag var på jakt efter något att ha på mig på nyårsafton så vi gick in på H&M och kollade runt lite. Tack gode gud att de har H&M här! Jag har aldrig insett hur bra affär det är egentligen! Stolt är man allt för att det är svenskt med ;D
Sist jag och Nora var på Briarwood köpte hon denna tröjan fast i en gammeldags rosa färg. Samma tröja fast i blå/lila hängde på en skyltdocka och det var ett sånt moment ni vet som man bara inser den är så jag, den ska jag ha! Jag köpte den inte då men idag åkte vi tillbaka och jag fick äntligen ta med mig den hem. Älskar färgen (den är inte svart/grå/vit som jag alltid köper) och de fina detaljerna på ärmarna. Och det bästa av allt - den kostade inte mer än $13! Yay!
Hittade ett par sjukt snygga skor med som jag ska ha på nyårsafton. Bestämde mig för att bara ha på mig en svart klänning jag har hemma! De måste jag visa senare med. Nu ska jag fixa i ordning mig lite. Danielle och Ned kommer hem från jobbet om ca 40 min och sen ska vi till Neds kompis på fest!
So long...

2 kommentarer:

  1. gullebästavän, jag saknar dig jättemycket! KOM HEM SNART!!!! sitter här och är helt nostalgisk, kollar gamla bilder på bilddagboken, hahahaha :D

    och GOTT NYTT ÅR! hoppas du ser tuijas meddelande på facebook och kan prata med oss imorrn! PUSS

    SvaraRadera
  2. Jag saknar dig meeed! Om fem månader är jag hemma igen :D hahaha bdb, guuud! det var ett bra tag sen... då jag var en liten minipop ;) Gott nytt år! Det var hur kul som helst att få prata med er idag!! <3<3

    SvaraRadera