söndag 20 december 2009

Kyle's graduation








God morgon! Jag vaknade precis. Klockan är halv tolv och jag har suttit med laptopen i sängen och svarat på en massa mail och nu tänkte jag skriva lite om Kyle's graduation.
Vi kom fram på fredagkvällen och checkade in på vårt hotell. Sedan åkte vi över till Kyles och hans kompisars lägenhet för att hänga lite med dem. Kyles flickvän Jessica var också där. Det såg ut som en riktigt ungkarlslya. Ingen tjej som inrett deras lägenhet, inte. På väggarna hängde bilder på tjejer i bikini, i köket stod tomma flaskor på rad och de hade en stor samling med ölburkar haha! I kylskåpet fanns i princip bara pizza och en massa junkfood. Yay, jag längtar till studentlivet!

På lördagen tog Kyle graduation på Ferris State University. Lokalen var deras idrottshall och själva ceremonin var väl inte jättespännande. De stod och höll tal i evigheter och sedan gick eleverna upp en och en för att ta emot deras diploma eller vad det nu är. Kyle har pluggat nån slags arkitektlinje och letar nu jobb. Om några veckor ska han ner till South Carolina för att gå på jobbintervju.

Efter ceremonin åkte vi iväg till ett ställe för att äta lunch och Kyle visade oss runt i området där han bor. Sedan packade vi ihop våra saker och åkte hem. Resan tog 3 timmar och jag var så uttråkad. Sova i bilen brukar aldrig vara nån hit. Man får antingen nackspärr eller så somnar benen direkt. När vi kom hem var tanken att vi skulle hem till Molly för att kolla på film med några men jag var väldigt trött vilket resulterar i en grinig Mika så jag stannade hemma vilket hade varit bäst för alla haha! Hade förmodligen somnat till filmen om jag åkt dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar