måndag 21 december 2009

Bara en dag kvar...


Aaaaahh! Kolla vad mycket julklappar vi har under granen :D Mina föräldrar satt instängda i deras sovrum i timmar och slog in presenter. Jag har varit som ett litet barn - sitter och stirrar på presenterna och frågar om jag kan öppna EN. Självklart måste jag vänta ;D Men vi ska öppna de redan imorgon (22 dec) eftersom vi åker till Wisconsin den 23 och kan inte släpa med oss alla. Så hela familjen (mina värdbröder är hemma) + Jessica, Kyles flickvän ska äta middag tillsammans imorgon kväll och byta julklappar.
Cathi, Ryans fru kunde tyvärr inte komma upp. Jag, Danielle, Ryan, Kyle, Jessica och Cathi bestämde att vi skulle köra Secret Santa, annars blir det så många att köpa till. Det innebär att man får dra en lapp med ett namn och den man får ska man köpa en present till. Vi bestämde att det skulle vara till ett värde av $20. Så den man köper till ska vara hemligt tills dagen man byter julklapparna. Jag har redan listat ut vilka alla har fått dock, det brukar vara ganska svårt att hålla hemligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar