torsdag 17 december 2009

"Have yourself a merry little Christmas"






Hejsan!
Borde egentligen sova nu men tänkte bara skriva ett inlägg lite snabbt! Imorgon är sista dagen i skolan innan jullov :D Ska bli sååååå skönt! Jag, Meg och Danielle ska byta julklappar i skolan. Sen ska jag även ge Cecilio en påse med geléhallon som mamma har skickat hit. Han provade det en gång när vi hade bonfire och han älskade dem!

När jag kom hem från skolan hade ett paket kommit fram från Sverige från min familj full med julklappar. Ska bli så kul att öppna alla :D
Jag har verkligen kommit i julstämning. Vi lyssnar på julmusik, granen är pyntad och jag har handlat klart alla julklappar. Det har även snöat lite under veckan men det smälter bort ganska snabbt. Kan inte förstå att det bara är en vecka kvar till jul!!! Sen om 2 veckor är det NYÅR! Det var fasen inte längesen jag var nere på Rivieran och firade in nyåret 2009!!! Helt galet...
Imorgon efter skolan åker vi till Grand Rapids för att gå på Kyles graduation från College! Vi stannar där en natt. Sedan kommer vi vara hemma några dagar och sen åker vi vidare till Wisconsin för att fira jul 23-27 december.

Nehe hörrni, nu måste jag sova! Jag lider av sömnbrist haha!

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar