tisdag 22 december 2009

Dagen D




Idag var den stora dagen :D Vi åt middag tillsammans med hela familjen - julskinka och potatis. Min värdmamma visste att vi äter skinka i Sverige så Ryan lagade till en honungsmarinerad skinka, yum! Under dagen var Kyle upptagen med att flytta in alla hans möbler och kläder i hans rum. Nu efter graduation ska han bo hemma ett tag, spara pengar och hitta ett jobb. Han ska ner till North Carolina på jobbintervju i början av januari. Efter middagen tog vi familjefoto i vardagsrummet och sen var det dags att öppna paket :D Vi hade hur mycket julklappar som helst under granen! Först delade vi ut alla sen fick man en och en öppna allt. Jag fick hur mycket fina saker som helst. Försökte få med det på en av bilderna jag lagt upp. Detta fick jag:
  • Revlon plattång
  • Nessecär
  • Mjukistofflor
  • Scarf
  • Halsduk
  • Vantar
  • Öronmuffar
  • Rakhyvel (hahaha, Danielle råkade spola min i toaletten så jag fick en ny..)
  • Pyjamas från Victoria's Secret
  • Linne från Victoria's Secret
  • Plånbok
  • Mascara
  • Eyeliner
  • Två t-shirts
  • Movie and Dinner (presentkort på middag och bio)
  • 3 par strumpor från min svenska familj
  • 3 berlocker till mitt Pandora armband (två från min svenska familj och en från min amerikanska)
  • Lila kofta + bälte
  • Deep Pore Scrub, Deep Cleansing Cream, Hair Repair, två läppbalsam och en lip shiner - Allt från Burt's Bees, älskar deras produkter!

Fick även en kofta idag från våra grannar, lite som tack för att jag suttit barnvakt och imorgon ska jag och Danielle få julklappar av Neds mamma. Jag trodde verkligen inte hon skulle köpa nåt till mig med tankte på att jag pratat med henne en gång, men det är verkligen snällt! Ska ta med mig nåt att ge till henne.

Det var i alla fall jättemysigt att umgås med hela familjen ikväll. De är helt underbara! Imorgon är det dags att packa väskorna. Vi åker till Wisconsin och kommer tillbaka den 27. Ikväll ska jag sova i min nya pyamas ;D

Godnatt <3

2 kommentarer: