fredag 18 december 2009

Nu drar vi till Grand Rapids


LOOOOOOV! Gud vad underbart det känns! Det var jättemysig stämning på skolan. Julmusik spelades i högtalarna och folk gick runt med julklappar som folk bytt under dagen och var bara så himla glada. Efter skolan skrek folk i korridorerna "BREAAAK YES!!!" och folk kramades och önskade varandra god jul. Mys!

Jag och Danielle bytte julklappar med Meg under ena rasten. Hon hade gjort två filtar till oss. Min i lila och rosa och Danielles i blå och grön - våra färger. Sen fick vi även julgodis hon hade bakat. Cecilio blev jätteglad för min påse med geléhallon jag gav honom :D

Har packat nu sen jag kom hem. Om en liten stund åker vi upp till Grand Rapids för att gå på Kyles graduation på hans college. Är tillbaka imorgon kväll.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar