tisdag 29 december 2009

Simply having a wonderful christmas time


Det känns så konstigt att julen är över nu. Man förbereder en hel månad - köper julklappar, dekorerar huset, spelar julmusik för att komma i stämning och lagar en massa mat. Sen är julafton en dag. Man öppnar sina presenter, äter middag och har det trevligt - sen är det över.
Om två dagar är det NYÅRSAFTON! Det känns helt sjukt att det redan gått ett år! Och om 1,5 vecka har jag varit här i 5 hela månader. Tiden bara flyger iväg! Jag kommer komma hem snart! Jag tänkte på det här om dagen -att komma hem. Samtidigt som jag inte vill lämna USA vill jag så gärna komma hem. Man får en härlig känsla i magen när man tänker på hur det kommer vara när man träffar familjen och sina vänner, när man får krama om de och se de för första gången igen efter ett helt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar