fredag 8 januari 2010

Flashbacks













Åh, jag sitter och kollar igenom alla mina bilder på laptopen. Vad nostalgisk jag blir! Jag tycker hela tiden att tiden går fort här, men sen när jag tänker efter ibland så var sommaren väääldigt längesen. En riktigt bra sommar var det allt!

Det känns som det var åratal sen jag var hemma nu, det har man märkt av. Innan var allt nytt och ascoolt och jag älskar det fortfarande men nu tänker man mer på hur det är där hemma. Jag har inte riktigt drabbats av nån rejäl kulturchock här. Kan nog bero på att jag har ganska lätt att anpassa mig plus att jag har varit utomlands mycket men nu börjar man störa sig på grejer i USA som är helt konstiga. Ska ta och skriva ett inlägg om det mer utförligt vid ett senare tillfälle.

Nu ska jag få min lilla skönhetssömn. Godnatt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar