lördag 30 januari 2010

Happiness a la Mode




Jag och min vän Cecilio på Homecoming i september 2009

Igårkväll hade jag en liten svacka eller vad man ska kalla det. Jag var bara arg på allt och alla så jag spenderade min kväll med min iPod i sängen och tjurade. Man har såna dagar ibland... och man behöver de nån gång ibland. Bara gråta ut alla sina känslor! Danielle var så söt och kom och tröstade mig, gav mig världens största kram och sa "that's what sisters are for, right?"

Nu har jag fått en god natts sömn. Det är lördag och klockan är snart halv elva. Idag ska vi äntligen till IKEA med familjen :) Jag har verkligen sagt flera gånger "vi måste gå till IKEA och äta deras köttbullar!". Haha, det får mig att tänka på vad jag drömde. Jag drömde att vi var på IKEA men istället för att servera brunsås hade de dränkt all mat med spenatsås och jag blev skitsur "that's not the way you eat meatballs in sweden!!!!" haha...knasigt.

Ikväll ska jag träffa Tina, min danska vän och så Nora :) Bra kväll! Imorgon ska ett gäng utbytesstudenter åka skridskor. Får se om jag hänger med på det. Skridskor är nåt som är roligt i typ 10 minuter, sen efter ett tag blir det lite småtrist att åka runt där på isen... Men med rätt sällskap kan det bli mycket roligt, vilket skulle vara största anledningen att jag åker. På måndag ska jag äntligen få umgås med min vän Cecilio, han som var min homecoming date, remember? Vi har inte umgåtts på evigheter.. vi gled ifrån varandra lite ett tag men nu kände vi att vi var tvungna att ta tag i det. Han fyllde även år igår så jag tror jag ska baka en tårta till honom :)

Ha en bra helg allihopa!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar