torsdag 28 januari 2010

Jag längtar till värme

Just nu sitter jag i mjukisbyxor och munktröja, med frusna tår och längtar till våren/sommaren. Är så himla trött på vintern, på snön och på att gå runt i lager av kläder (och fortfarande frysa...). Men men, nu ska vi tänka positivt, vi går mot ljusare tider ;) Och jag har mycket roliga saker att se fram emot:

- Den 12 februari ska vi ha överraskningsfest för min systers pojkvän
-13-19 februari VÄSTKUSTEN!!! (LA, Las Vegas och Grand Canyon)
- Myrtle beach på spring break
- Niagarafallen och Chicago, eventuellt Mississippi
- Prom i maj
- Graduation 2 juni
- Min familj kommer kanske och hälsar på :)
- Och sist men inte minst: komma hem, äta svensk mat, träffa vännerna och njuta av svensk sommar.

Nej, nu ska jag vara lite social. Familjen kollar på film där nere så jag ska nog joina dem och inte sitta instängd på mitt rum... Har tagit två panodil och hoppas på att huvudvärken ska gå över.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar