söndag 28 mars 2010

Celebrate good times, come on!





Gårdagens tennisträning gick bra men det var så otrooooligt kallt! Solen sken men det var inte mer än några plusgrader varmt så mina händer var helt frusna och bortdomnade så jag knappt kunde hålla mitt racket. Fick bolla först med en tjej som inte ens kunde slå bollen över nätet... kändes lite segt men resten av tiden spelade vi dubbel så det var kul! Vi har vår första match nu på tisdag!

När jag kom hem tog jag en lång och varm dusch och lite senare åkte jag och Sandy ut på lite ärenden, bland annat till en möbelaffär för att kolla på nytt köksbord. När vi kom hem satte jag på TV:n och kollade lite på basketmatchen mellan Huron och Kalamazoo central som jag spelat in. De var ju i final men tyvärr förlorade de... Under tiden gjorde jag min tårta till Nick. Receptet hette "better than sex cake" hahaha! Hittade det på internet och det lät väldigt gott. Det var som en chokladkaka med någon slags kolatopping, krossade toffeebitar och grädde. Sedan tränade jag lite framför TV:n med Exercise TV. Något som hette Incredible Abs och Less is more Pilates! Måste ju komma lite i form inför Myrtle Beach! :)

När klockan var ca 10 kom Nick och hämtade mig och vi åkte down town för att möta Ned och Danielle som precis slutat jobba på Buffalo Wildwings. Men när vi gick dit var väntetiden 1,5 för att komma in!! Så tillslut bestämde vi oss för att åka till Ihop (International house of Pancakes) där vi fyra umgicks för första gången. Vi beställde deras "award winning buttermilk pancakes" yuuum! Innan de kom ut med våra pannkakor sa jag till de andra att jag skulle gå på toa. På vägen dit pratade jag med en från personalen och sa att vi hade en som fyllde år och undrade om de kunde göra nåt för honom. När vi sedan ätit klart sa servitricen till mig "kan du bara komma sen och tala om hur du vill göra med notan?" och vi fattade ingenting...varför kunde hon inte ta det vid bordet? Sedan när jag kollade upp stod tre stycken från personalen och vinkade in mig. Så jag gick bort och de ville veta namn och hur mycket han fyllde. När jag sedan satte mig vid bordet igen kom personalen och klappade och sjöng för Nick. Hela restaurangen (eller ja.. det var typ 3 andra bord som var fyllda haha..) kollade mot oss och sjöng med och han blev heeelt röd i ansiktet. Han fick en gratis sunday och en av killarna som satt vid andra bordet slängde fram 3 dollar och sa "heey happy birthday man". Nick hade inte en aning att jag var den som stod bakom det hela så jag lyckades vara riktigt diskret ;)

Efter vår lilla middag åkte vi hem till oss för att äta min efterrätt. Den var riktigt god men väldigt mäktig så man mådde nästan lite illa efter att man ätit en bit haha. Sen åkte Nick hem strax innan 1 och Ned var kvar en stund. Riktigt mysig lördagskväll måste jag säga. Vi fyra har riktigt kul ihop.

1 kommentar:

  1. Måste säga miko att jag är förvånad att du lyckades göra de utan att avslöja de=P dock hade du ju inte så mkt tid på dig så de var väl kanske de som gjorde att du lyckades;)

    SvaraRadera