söndag 7 mars 2010

Vår?


Efter festen igår crashade vi alla hemma hos Ori. Vi kom hem imorse, eller ja, i förmiddags vid 12-tiden och vädret ute var helt underbart! Det har varit soligt hela helgen och snön börjar smälta bort. Det känns som våren är på väg och allt känns så himla bra! Man blir så mycket gladare :) Igår fick jag premiäranvända min skinnjacka (i alla fall här hemma i Michigan) och solglasögonen jag köpte i LA!

När jag kom hem idag tog jag en joggingtur i vårt neighborhood! Jag sprang i linne och tjocktröja och det var inte ens kallt! Det kändes lite segt i början men sedan gick det faktist riktigt bra! Plus att med iPoden blir allt mycket lättare! Får hoppas jag kan fortsätta jogga nu i vår så man kommer lite i form :)

Nu ska jag göra lite läxor och sen vid kl 6 har jag faktist en liten dejt ;)

Ha det fint!

Puss

6 kommentarer:

  1. åh du är så dödligtsnygg MIKA!!!!!! och ditt liv just nu, kan inget annat än att säga att jag är SÅÅÅ avundsjuk! fast på ett positivt sätt såklart :D NJUT MIKA, du måste fatta vilken dröm du lever i!! Skit i alla dumma och onödiga negativa tankar, du kommer bara bli arg på dig själv senare om du låter dem ta plats och förstöra detta. NJUT! åhhhh, inte lång tid tills vi får kramas och umgås varje dag! love /DIN kakur

    SvaraRadera
  2. Tusen tack Karin!!! Just nu ar jag sa otroligt lycklig sa jag njuter for fullt! Jag ska ta vara pa varje dag jag har kvar!

    Jag veeet!! Bara 3 manader kvar! Vi maste verkligen prata snart Karin! Hur mar du??? Tuija har berattat om allt. Saknar dig vannen! Alskar dig <3

    SvaraRadera
  3. dejt??? tell me baby! vem? hur går det med snyggingen i grön baseball tröja?

    SvaraRadera
  4. dejt?? tell me baby? vem är den lyckligt lottade? hur går det med baseballkillen i grön tröja btw?

    tuijs

    SvaraRadera
  5. det var han jag gick ut med ;) och det gar jattebra <3

    SvaraRadera
  6. snygg jacka och såklart, grymt snygg tjej!! Mika<3 har skaffat skyype, finally! så vad väntar vi på?:D

    ullis

    SvaraRadera