tisdag 16 mars 2010

"Vilken härlig dag..nanananana..."

Skolan idag flöt på som vanligt. Dock var jag bra mycket piggare än igår! Fast en liten rolig sak hände igår natt. Jag somnade nån gång vid midnatt och sen vaknade jag helt plötsligt vid 01.00. Jag kollade på klockan och fattade ingenting, var det redan morgon? Sedan hörde jag att Kyle, Sandy och Bob fortfarande var uppe och jag trodde att nåt var på gång för Bob, min värdpappa lägger sig sällan efter 11 på kvällarna. Så jag smsade min mamma och sa "hey what are you guys doing up this late?". Mitt huvud dunkade av en riktig huvudvärk så jag tog två panodil och gick in till badrummet för att hämta vatten och när jag passerade Kyles rum likt en zombie hoppade han till "jeez.. what are you doing?". Sedan gick jag tillbaks till säng och somnade om.

Sånt här händer alltid mig. Jag vaknar till efter att jag har somnat och sen är jag HELT förvirrad. Jag vet inte vad som händer, jag vet inte vilken tid det är och jag får för mig de allra konstigaste sakerna.

Efter skolan hade jag tennis igen. Jag var faktist riktigt pepp! Idag gick det väldigt bra, jag kände mig i form. Vädret var verkligen på topp, soligt och många plusgrader så man svettades lite grann där ute när vi spelade. När jag stod och bollade med en tjej, Zoe, kände jag verkligen att tennis är min sport!

När vi stått och bollat ett tag övade vi Volley, vilket jag alltid varit bra på. Men av någon anledning gick det jättedåligt idag! Varje boll åkte in i nätet och jag blev så himla sur på mig själv. Jag som ville imponera på coachen...

Träningen slutade vid 4-tiden och eftersom varken Kyle eller Danielle kunde hämta mig fick jag kolla på när baseball-killarna tränade för att få skjuts hem av Ned. Det var fortfarande soligt ute och jag satt där med skjorts och linne och bara njöt.

När jag kom hem ville jag inte sitta inne utan tog med mig iPoden och tog en lång promenad. Allt känns bara så himla bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar