lördag 27 mars 2010

Tennis Practice


Godmorgon!

Jag vaknade redan innan nio idag så jag har tagit en dusch och nu sitter jag här och bloggar lite vilket jag tycker är ganska roligt när jag väl har tid. Vid klockan 11 har jag tennisträning i två timmar. Vår coach bestämde att ha en träning då vi missade i torsdags pga regn och igår fredag för att det var basketmatch. Träningen håller på till kl 1 och jag ser faktist fram emot att spela. Ska bli skönt att få vara lite aktiv så här på lördagmorgonen och börja dagen med att få lite motion. Killarna i baseballaget ska jobba på deras field idag med att lägga ut sand och gå runt med skottkärror (hard work!). De börjar vid tio och håller på tills de är klara. Kanske tittar förbi en sväng och säger hej :)

Idag fyller Nick år så när jag kommer hem från träningen ska jag göra en tårta till honom och sen ikväll efter Danielle och Ned kommer hem från jobbet ska vi fyra åka till Buffalo Wild Wings och äta wings och fira honom lite :) Ska bli riktigt kul!

Nu ska jag ta på mig tenniskjolen och sen väcka Rachelle som sover inne hos Danielle så hon kan skjutsa mig till skolan.

Later!
Btw, lite senare tänkte jag lägga upp lite bilder på huset och visa hur jag bor. Om det är något mer ni vill att jag ska blogga om eller om ni har några frågor så säg till :)

2 kommentarer:

  1. kaaaaaaaaaarin såklart27 mars 2010 kl. 07:27

    jag skulle önska ett helt inlägg om din lilla flört där borta! Namn,ålder,hur ni träffades mm, gärna en bra profilbild också! ;) kan detta vara ngt genomförbart? haha ;) plss? SAKNARDIGMEST!

    SvaraRadera
  2. Haha visste att det skulle komma önskemål om det ;) Detta kan vara genomförbart :)

    saknar dig med love <3

    SvaraRadera