söndag 28 mars 2010

Svar på tal

Bild på huset från förra sommaren.

Mitt rum. Älskar det! Ganska litet, men det är mysigt och jag trivs bra i det. Jag har hängt upp lite bilder och gjort det till mitt eget.
Danielle och Brittany pyntade till mitt rum lite innan jag kom hit :)
The Family Room. Här sitter vi ofta och kollar på TV, film, hänger med vänner...
Litet badrum på första våningen.
Köket
Vardagsrum. Här är vi nästan aldrig
Vårt badrum på andra våningen som jag, Kyle och Danielle använder
Danielles sovrum.. självklart i grönt, hennes favoritfärg
Föräldrarnas sovrum och Kyles på nedre bilden

Nu fortsätter jag uppfylla era önskemål ;) Här kommer bilder på huset där jag bor!

Jag bor på 5948 Sunrise Drive i Ypsilanti, en liten stad 15 min utanför Ann Arbor. Vårt neighborhood är ett typiskt amerikanskt förortsområde. Det är riktigt stort och de flesta hus ser likadana ut. Jag joggade nån gång förra hösten och gick vilse så jag fick springa tillbaka samma väg. De som bor här är vanliga medelklassfamiljer, inga extremt rika eller så.

Vi har väldigt trevliga grannar och mina föräldrar hänger med de väldigt mycket. Kvinnorna dricker vin tillsammans på fredagskvällarna, går ut och motionerar ihop och männen hjälper varandra renovera i husen, fixa bilar, går ut och dricker öl tillsammans och äter wings. De finns alltid där för varandra, de hjälps åt och de har framförallt väldigt roligt ihop. Eftersom min familj har släktningar som bor långt bort har grannarna blivit som en stor familj. De kommer över utan att ens ringa ni vet, man kan gå över och låna ägg när man vill och de äldre sitter barnvakt åt småbarnen.

Så med andra ord, jag trivs väldigt bra här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar